Ce trebuie să conțină website-ul tău?

Articol Ce trebuie să conțină website-ul tău

Te-ai hotărât că un website este ceea ce are nevoie afacerea ta? Ai luat decizia corectă! Cel mai mare procent din consumatorii sau potențialii tăi consumatori se documentează online înainte de a cumpăra un produs sau serviciu. Noi îți venim în ajutor cu un checklist cu paginile pe care trebuie să le conțină site-ul tău, dacă vrei ca el să fie de succes. Download free and enjoy!

Totuși, de unde începi?

Pasul 1: Domeniul

Numele domeniului este adresa digitală a site-ului tău, spre exemplu www.wpdigital.ro. Unul dintre cei mai mari furnizori internaționali de nume de domenii este GoDaddy, iar pentru România este RoTLD. Aici verifici disponibilitatea numelui, dar și prețul, în funcție de categoria pe care o dorești pentru site-ul tău, adică .ro, .com, .net etc.

Pasul 2: Adresa de email business

Adresa de email business oferă încredere clienților tăi, iar una dintre cele mai simple și avantajoase opțiuni este prin G Suite Google. Odată ce ai un nume de domeniu, îl poți utiliza pentru a crea un business email, precum andrei.ionescu@numecompanie.ro.

Începe acum! Ia legătura cu noi și află cum te putem ajuta să-ți transformi proiectele în realitate.

Pasul 3: Software-ul pentru construirea site-ului

Poți opta pentru soluții software standard sau personalizate. Noi te ajutăm cu software personalizat, adaptat nevoilor afacerii tale, cu caracteristicile potrivite pentru a-ți crește vânzările.

Pasul 4: Hosting-ul pentru site

Hosting-ul este unitatea în care este stocat conținutul site-ului tău, care este accesată ori de câte ori cineva caută numele domeniului tău. Există mai multe tipuri de hosting, care depind de numărul de useri de pe site.

Pasul 5: Design-ul pentru site

Design-ul site-ului trebuie realizat în funcție de afacerea ta. Astfel, un site de știri, blog etc. trebuie să conțină atât imagini, cât și blocuri de text, dacă ai un magazin online, te interesează pagini cu liste de produse. De asemenea, design-ul site-ului trebuie să conțină toate elementele vizuale care îți definesc brandul: logo, culori, stil si mărime font.

Pasul 6: Imaginile / Fotografiile

Folosește pentru site-ul tău doar imagini cu rezoluție mare, calitative și moderne. Utilizatorii își vor pierde încrederea în profesionalismul tău dacă imaginile sunt pixelate, nepotrivite afacerii tale sau învechite. Există o mulțime de site-uri de unde poți descărca fotografii profesionale gratuit.

Pasul 7: Google Analytics

Google Analytics este instrumentul de analiză care îți oferă informații despre cum interacționează utilizatorii cu site-ul tău. Poți afla câți useri sunt pe site, care este cea mai accesată pagină, cât timp petrece un user pe o pagină sau care este pagina de pe care utlizatorii pleacă cel mai des. Toate aceste date sunt extrem de utile pentru a-ți îmbunătăți site-ul.

Toate cele 7 puncte reprezintă doar scheletul site-ului tău, pe care sunt construite paginile propriu-zise. Vrei să știi dacă website-ul tău conține paginile potrivite? Descarcă gratuit checklist-ul nostru și află!

Dacă îți dorești ca afacerea ta să aibă o identitate în mediul online, concentrată pe experiența utilizatorului, noi, la WP Digital, te putem ajuta cu soluții software croite exact pe nevoile tale. Suntem alături de tine cu soluții testate și o echipă tânără, pasionată de IT și de proiecte de succes!