Cum arată și ce conține o pagină de Facebook și Instagram de succes?

Știai că peste 60% dintre potențialii tăi consumatori se informează și schimbă păreri despre produse sau servicii ca ale tale în social media? Dar că aproape 90% dintre marketeri spun că eforturile din social media le-a crescut vizibilitatea și traficul pe website?

Dacă afacerea ta este prezentă deja în online și îți dorești să te găsească consumatorii și pe Facebook și Instagram, iată care sunt principalele elemente care nu trebuie să lipsească din aceste pagini de social media, pentru a avea succes:

Începe acum! Ia legătura cu noi și află cum te putem ajuta să-ți transformi proiectele în realitate.

  1. Numele

Numele de utilizator pe care îl alegi pentru pagina de Facebook va apărea, de asemenea, în adresa URL a paginii. Numele trebuie să fie același cu al afacerii, brand-ului etc. și, bineînteles, ușor de reținut.

Dacă, spre exemplu, numele afacerii tale folosește o abreviere și consumatorii tăi sunt familiarizați cu ea, poți numi pagina de Facebook sau Instagram așa.

  1. Secțiunea About în pagina de Facebook

Pagina de Facebook include o secțiune în care poți scrie câteva propoziții despre afacerea sau brand-ul tău. Aici trebuie rezumate cele mai importante informații despre ceea ce oferi publicului tău țintă, astfel încât să înțeleagă imediat de ce ar trebui să conteze pagina ta de Facebook. Alcătuiește lista lucrurilor care diferențiază business-ul tău de altele și integreaz-o în această secțiune.

De asemenea, este extrem de important să incluzi și adresa URL a site-ului în secțiunea About. Mai mult decât atât, secțiunea About trebuie să fie prima sau a doua în ordinea tab-urilor pentru a-ți oferi vizibilitate.

  1. O fotografie de profil potrivită

Asigură-te că fotografia pe care o folosești este cea care reflectă cu exactitate brand-ul tău, deoarece cu cât mai mulți oameni o văd, cu atât mai mult o vor recunoaște și o vor asocia cu business-ul tău. Poți folosi ca fotografie de profil logo-ul afacerii tale sau alta imagine reprezentativă.

  1. Identitatea brand-ului

Tone of voice-ul trebuie să fie unitar: dacă pe website comunici prietenos, păstrează aceeași direcție și în social media, pe pagina de Facebook și Instagram, sau alege-ți un anume stil și folosește-l oriunde este prezent brandul tău.

Folosește-te de cuvintele cheie ale brand-ului tău: integrează cuvintele cheie sau expresiile care te definesc în toate canalele de social media unde ești prezent; același lucru este valabil și pentru sloganul brand-ului tău.

Identitatea vizuală: elementele vizuale care îți definesc brandul, precum logo, culori, stil si mărime font trebuie să se regăsească în paginile de Facebook și Instagram. De asemenea, este recomandat ca imaginile editate postate să fie construite după un template, adică titlul și logo-ul de pe poză să fie întotdeauna scris cu același font, să se găsească în același loc.

  1. Conținutul nou și personalizat

Folowerii tăi vor să vadă întotdeauna conținut nou pe pagina ta de Facebook și Instagram, iar cu cât postezi mai des, cu atât informațiile apar în pagina lor de Newsfeed. Astfel, dacă nu postezi constant, clienții și potențialii clienți vor crede că nu acorzi importanță business-ului tău.

Cu toate acestea, este important să îți stabilești o strategie, în funcție de cerințele de business. Spre exemplu, dacă ești la început ți îți dorești vizibilitate, postează de 2 ori pe zi, la un interval nu mai mic de 2 ore. Analizează datele din pagini și descoperă la ce ora sunt mai receptivi folowerii tăi, apoi postează doar la acele ore.

Nu uita să analizezi constant datele din paginile tale de Facebook și Instagram și să adaptezi atât conținutul (la ce au reacționat mai bine folowerii tăi prin Like, Comment, Share), cât și orele postărilor. Și să diversifici – alternează link-urile către website-ul tău cu imagini, video, poll-uri sau share-uri de pe alte pagini de Facebook sau Instagram.

Dacă îți dorești ca afacerea ta să aibă o identitate în mediul online, concentrată pe experiența utilizatorului, noi, la WP Digital, te putem ajuta cu soluții software croite exact pe nevoile tale. Suntem alături de tine cu soluții testate și o echipă tânără, pasionată de IT și de proiecte de succes!