Noul Google ranking în 2019 și cum îți afectează website-ul

Google a realizat, în luna martie a acestui an, un update major în ceea ce privește criteriile după care prioritizează website-urile în paginile sale. Ca urmare a acestei acțiuni, multe site-uri au căzut poziții serioase, ajungând chiar de pe prima pe a doua pagină a motorului de căutare. Altele, în schimb, s-au bucurat de o ascensiune considerabilă.

Cum poți avea grijă ca website-ul tău să rămână în continuare pe o poziție avantajoasă? Simplu, prin optimizare SEO, conținut nou (articole) și mentenanță software.

Iată care sunt noile criterii pe care Google le folosește în 2019 în algoritmul de ranking pentru website-ului tău:

  •    Numele brand-ului și cuvintele cheie – se pune accent pe căutări ce conțin numele companiei și cuvintele cheie legate de ceea ce face sau oferă compania (produse, servicii)
  •       Conținut nou și de calitate
  •       Viteza cu care se încarcă site-ul
  •    Vechimea site-ului

Cum te putem ajuta noi să menții sau chiar să urci poziția site-ului tău în Google?

Începe acum! Ia legătura cu noi și află cum te putem ajuta să-ți transformi proiectele în realitate.

1.Optimizare SEO

Search Engine Optimization (SEO) se bazează pe 3 aspecte: cuvinte cheie, link-uri în site și conținut optimizat. Mai exact, optimizarea SEO înseamnă să introduci în toate paginile site-ului tău cuvintele cheie care îți descriu compania sau afacerea, cuvinte pe care utilizatorii le folosesc să caute produse sau servicii ca ale tale în Google.

Link-urile interne sunt link-uri care duc către alte pagini ale site-ului tău sau către site-uri externe, cu scopul de a informa și de a ține userul un timp mai mare pe website-ul tău.

Conținutul optimizat SEO include nu doar cuvintele cheie, ci și relevanța lor, cuvintele cheie secundare, metatitlurile, metadescrierile și denumirile pozelor din site.

2.Conținut nou și de calitate

Criteriul care nu a pierdut nicio poziție în algoritmul de ranking al Google este conținutul nou și de calitate. Acest aspect este extrem de important nu doar pentru indexarea în motorul de căutare, ci și pentru userii tăi, care își vor pierde interesul pentru site-ul tău dacă vor găsi mereu informații vechi, care nu mai sunt de actualitate.

Acest conținut este simplu și ușor de menținut actual prin secțiunea de blog, unde adaugi articole noi chiar și în fiecare zi. De asemenea, este foarte important să legi această componentă a site-ului tău de optimizarea SEO!

3.Mentenanță website

Mentenanța website-ului tău include 2 factori importanți: securitatea și actualizările. Te vom proteja pe tine și pe utilizatorii tăi de atacuri cibernetice monitorizând constant site-ul și remediind orice breșă care ar putea apărea, în maximum 24 de ore.

Mai mult decât atât, actualizăm constant funcționalitățile site-ului tău pentru a-i crește securitatea și performanța. Și fii fără griji, păstrăm întotdeauna o copie a vechii versiuni ca back-up!

Ești pregătit ca website-ul tău să urce în pagina Google?

Dacă îți dorești ca afacerea ta să aibă o identitate în mediul online, concentrată pe experiența utilizatorului, noi, la WP Digital, te putem ajuta cu soluții software croite exact pe nevoile tale. Suntem alături de tine cu soluții testate și o echipă tânără, pasionată de IT și de proiecte de succes!